Asiakas
NORIAN pyrkii tekemään vuorovaikutuksesta asiakkaan kanssa mahdollisimman tehokasta ja helppoa. Keskitymme kilpailukykyäsi kehittäviin ja jokapäiväistä elämääsi helpottaviin asioihin.
Customer
NORIAN aims to make the communication with it's customers efficient and easy. We focus on activities that develop your competitiveness and simplify your everyday life.
ASIAKASPORTAALI
Aina saavutettavissa, turvallinen ja läpinäkyvä
NORIAN asiakasportaali auttaa dokumenttien, raporttien ja projektien hallinnassa ja tekee yhteistyöstä helpompaa. Asiakasportaali on käytettävissä joko selaimella tai mobiilisovelluksella. Portaali on helppokäyttöinen ja pohjautuu Microsoft Office365 tuotteeseen mahdollistaen dokumenttien jakamisen, seurannan sekä raporttien ja sopimusten arkistoinnin.
PALVELUNHALLINTAMALLI
Päivittäinen vuorovaikutus ja järjestelmällinen kehittäminen
NORIANin palvelunhallintamallin mukaisesti sinulla on nimetty palvelutiimi päivittäistä asiointia varten ja paikallinen palvelupäällikkö. Asiakkuutta hoidetaan sovittujen sisäisten kontrollien ja sopimushallinnan mukaisesti.
NORIAN korostaa tiiviin yhteistyön merkitystä asiakkaidemme kanssa. Sen lisäksi, että tarjoamme sinulle päivittäistä tukea ja hoidamme päivittäisiä tehtäviä, palvelupäällikkö on yhteydessä sinuun kuukausittain keskustellakseen kehitysehdotuksista ja ratkaisuista ajankäytön sekä kustannusten vähentämiseksi. Järjestämme myös erillisiä workshoppeja asiakastiimin ja ohjelmistorobotiikan asiantuntijan kanssa keskustellaksemme tulevista innovaatioista.
Työskentelemme kaikenkokoisten yritysten kanssa.









