Ura

600 työntekijää 6 eri maassa, yli 1000 asiakasta Pohjois-Euroopassa. Etsimme jatkuvasti uusia kollegoja vahvistamaan tiimiämme.

Uramahdollisuudet Norianilla

Avoimet paikat
– Innostava matka, joka tarjoaa mahdollisuuden jatkuvaan kehittymiseen –

bild-jessica
NORIAN TALOUSHALLINTO

Rakennamme tulevaisuuden yritystä!

NORIANilla on vahva yrityskulttuuri, jossa työntekijöillä on korkeat tavoitteet ja he ovat sitoutuneita. Tämä luo innostavan ympäristön, jossa työntekijät voivat kehittyä edelleen. Me uskomme, että kun vahva osaaminen ja toistemme tukeminen yhdistyvät, voimme saavuttaa parhaat tulokset!

Päämäärä

Tuemme työntekijöidemme halua jatkuvaan kehittymiseen ammattitaitoa arvostavassa työympäristössä

Henkilöstö

Menestyksemme perustuu työntekijöihimme: heidän ammattitaitoonsa, sitoutumiseensa, aloitteellisuuteensa sekä yhdessä tekemiseen ja asioiden loppuun saattamiseen.
Henkilöstö

Työntekijöiden sitoutumisen voima

  • Työntekijämme ovat toimintamme perusta ja tärkein voimavaramme
  • Henkilökohtainen sitoutuminen luo yrityksemme menestyksen ja kasvun
  • Työntekijöillä on mahdollisuus testata omia ideoitaan ja heitä ohjaa NORIANin jatkuva kehitys ja edistyminen
  • Me pidämme huolta toisistamme ja tuemme toisiamme
  • Me uskomme työn iloon ja että meillä on hauskaa ja inspiroivaa olla töissä
NORIAN ACADEMY

Me uskomme, että vahvalla ammattiosaamisella ja työkulttuurilla on merkitystä

NORIAN Academyn tarkoituksena on varmistaa jäsennelty lähestymistapa uusien työntekijöiden perehdyttämiseen ja olemassa olevan henkilöstön osaamisen kehittämiseen vastataksemme tulevaisuuden tuomiin vaatimukseen. Tavoitteena on rakentaa vahvaa kulttuuria keskittyen prosessi- ja järjestelmäosaamiseen, laatuun, tiimityöhön, innovaatioon, proaktiivisuuteen ja ongelmanratkaisuun Asiakkaitamme varten.

Järjestämme NORIAN Academyssä tuhansia kursseja ja koulutuksia työntekijöillemme ja meillä on organisaatiossa käytössä useita sertifiointiohjelmia

HAKEMUS

Haluatko rakentaa tulevaisuutta?

  • Haluatko olla rakentamassa tulevaisuutta?
  • Ymmärrät hyvien suhteiden rakentamisen ja asiakaskeskeisen toimintatavan tärkeyden
  • Olet enemmän “rakentaja” kuin “pomottaja”
  • Sinua ajaa eteenpäin ajatus prosessien suoraviivaistamisesta ja näet fiksujen toimintatapojen tärkeyden Asiakkaiden tarpeiden ratkaisemiseksi